GI DEG, DIN DRAMA QUEEN!

Er det noe jeg verdsetter i livet er det å leve fullt og holdent drama free. Det er alt for mange, spesielt jenter, som henger seg opp i de rareste ting. Jeg har hatt venninner som lager drama fra at typen brukte feil emoji på melding til at noen var uheldig å dultet borti henne på byen. Det må være utrolig slitsomt å alltid tenke så mye over ting, og konstant være på jakt etter nye ting man kan sette fingeren på. Slapp av litt!

Å bære nag er også  noe som ikke er helt min stil. Jeg er kanskje litt dum og tilgir mennesker veldig fort. Dette høres kanskje veldig rart ut, men jeg bryr meg egentlig ikke. Jeg bryr meg ikke om det de gjorde, og vet at jeg egentlig burde vært sint litt lenger. Men hvorfor gå å late som man er sint, om man ikke er det? Kanskje jeg har vært heldig, for det er helt ærlig ikke så veldig mange som har skuffet meg.

dramafree

MEN, tilbake til poenget. Easy mind, easy living. Lær deg å fokuser på de rette tingene. Å henge seg opp i bagateller er bare bortkastet tid. Det er slitsomt både for deg og de rundt deg. Livet går faktisk videre, og det er opp til deg selv om du vil ta med deg rusk fra fortiden. Jeg ser på livet som en eneste stor mulighet, og jeg syns det er utrolig spennende å ikke vite hvor jeg er om ti år for eksempel. Å alltid fokusere på de negative tingene og skape drama kan sette kjepper i hjulene for veien videre. Det er iallfall min formening. Jeg syns neste gang du er sur eller bitter for noe, spør deg selv “er det virkelig verdt det?”. Er det egentlig vits å bruke tid å energi på dette?

Så, dette var mine visdomsord sent på en klein søndag. Skal jeg være helt ærlig vet jeg ikke om dette innlegget ble slikt jeg hadde tenkt, har hatt den verste hangoveren i dag så nå tror jeg at jeg takker for denne uken og starter på nytt i morgen. Vi snakkes!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg