GET THE GLOW

Annonse

Her er noen bilder av gårsdagens sminkelook. Jeg hadde på meg mitt nye favorittsett fra nelly (skriver om det senere), og som dere ser har den en nydelig kremfarge som passet bra til hudtonen min. I en måneds tid nå har jeg testet ut en ny mineral foundation bl.annet, og jeg har byttet ut mitt faste bare minerals pudder med KIDE-pudderet. Hvem skulle trodd det? Det er virkelig ingen hokus pokus med hudsminken min fra i går, men jeg tenkte likevel å vise dere step by step 🙂 – Bruk koden JULIA18 og få -15% på all sminke hos coverbrands.no


Først gikk jeg over med Glo Minerals sin sheer ting base, som er en lysreflekterende primer som virkelig legger grunnlaget for en glødende hud. Du finner den HER 
Deretter tok jeg consealeren til Glo Minerals under øynene og litt over fregnene mine, denne er så lett og dekker så utrolig godt! Du finner den HER ♥ 
Se så kule disse boksene er? Utrolig stilig! Mineral foundationen er den til høyre, jeg har fargen beige. Denne gir en helt fantastisk glød og en perfekt dekkevne, og er ikke tung på huden som mange pudder kan være. Du finner den HER. Solpudder fra KIDE gir en nydelig solkysset hud, jeg bruker den øverst i pannen, i kinnene og under haken. Du finner den HER ♥ Disse er et helt nytt merke hos coverbrands, og har etter min mening tatt sminken et steg videre. De er litt stiv i pris, men de varer mye lengre enn en bare minerals boks for eksempel, og passer bedre til min hud iallefall. 

Husk at om du bruker koden JULIA18 i kassen, så får du -15% avslag på all sminke ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg