GENERASJON SOSIAL

Av og til sliter jeg med å finne de rette ordene å skrive på bloggen. Alt skal være så spennende, og siden jeg er blogger føler jeg mange forventer at jeg har de mest hektiske dagene med hundrevis av møter, hjemmekontor i flere timer og farting overalt. Det stemmer nok kanskje for noen, men for meg er virkelig ikke hver dag sånn. Noen dager er jo travle og veldig spennende med møter og prosjekter i forhold til bloggen, men i dag er absolutt ikke en av de dagene. Dette er en dag der det mest spennende jeg gjør er å ta bybanen til skolen, resten er bare vanlig hverdag med middagslaging og lating på sofaen med Zara på fanget. Men det er da slik hverdagen er for mange, selv om generasjon sosial helst ikke vil innrømme det?

Helst skal vi alle være sosial hele tiden, lage sunne måltider fra morgen til kveld og aldri ha en dag uten trening. Sorry ass, men det funker ikke for meg. Jeg elsker livet når det er mye på agendaen, men det jeg elsker enda mer er når kalenderen er blank og man virkelig har tid til kun seg selv. Er det egentlig akseptert i samfunnet i dag? Å faktisk trives så godt i eget selskap? Jeg sier OH YES, og for meg som både har samboer og er sosial på en eller annen måte hver dag er det dødsviktig å få tid helt alene.  Alle bildene på min og 90% av min aldersgruppe sin instagram er jo kun fra sosiale annledninger eller at ting er så flott og bra. Hvorfor legger vi ikke ut mer at livet faktisk ikke er så glamorøst hele tiden? Det er iallefall ikke mitt, og det tviler jeg på noen sitt er. Kanskje det er en måte å minske prosjekt perfekt på, og vise at vi er like normale som alle andre selvom man har flere tusen følgere på internett.

Min kveld kommer til å bestå av en liten gåtur og sofasliting resten av tiden. Mer spennende er det dessverre ikke.

Under er iallefall antrekket mitt, om noen syns det er kult å se!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAP2020126-2OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Skjorte – River Island / SolbrillerHER / SkinnbukseHER / Skjerf – Beck Søndergaard

9 kommentarer
    1. Hei Julia! bare lurte på om du kunne skrevet om hvordan du valgte studiet du endte opp med å ta, og hvordan du trives med valget ditt? Sliter selv skikkelig med å bestemme meg og føler presset vokser og vokser hver dag. Så om du har noen tips tror jeg mange ville vært interessert i det 🙂

    2. Jeg er så glad du nevner dette, for det er faktisk ganske viktig. Selvom mange liker å si at alle kan være som de er uten at det har noe å si, så er det sjeldent man faktisk ser det i praksis. Det finnes da ingenting som er bedre enn å ha en dag man bare kan strekke seg på sofaen og ha tid til selvpleie? Det er viktig å ta vare på seg selv og ikke bare stresse hit og dit og være med på mest mulig. Kroppen skal trossalt henge med deg hele livet – så hvorfor ikke ta godt vare på den?

    3. Håret ditt er helt utrolig fint! Er det hair extentions eller er det helt naturlig? Isåfall, hva har du gjort for å få det så tykt og sunt, og om du har extentions – hvor tok du det? 🙂 Håper på svar 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg