GEILO NEXT!

Hei fra toget på vei til Geilo! <3 Jeg har seriøst prøvd å oppdatere dere i over en time nå, men nettet ramler inn og ut så jeg har hatt superproblemer med å laste inn bildene. Sykt irriterende! Likevel sitter jeg å småhopper av glede i togstetet mitt. For det første fordi det er endelig tid for KICK OFF-helg med United Bloggers på Vestlia Resort som jeg har gledet meg til i hele sommer, og for det andre fordi mobilen min funker igjen! Den hadde et lite blackout en drøy time, og i mellomtiden hadde jeg allerede googlet telefonbutikker og innstilt meg på å kjøpe ny iPhone på Geilo. Heldigvis slipper jeg det! Nå er det bare en time igjen til jeg er fremme, oppdaterer igjen så fort jeg har koblet meg opp på hotellrommet.

P8280006-2P8280003-2 P8280002-2

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg