GAVENE TIL MENNENE I DITT LIV

God morgen fra Stockholm! Litt sliten etter i går, men etter en deilig frokost og litt frisk luft så går det vel over. Akkurat nå ligger jeg i sengen på hotellet å ser etter julegaver. Hver gang jeg for eksempel spør pappa om hva han ønsker seg til jul, så får jeg alltid, uten unntak, det samme svaret; klær. Det samme gjelder brødrene mine. De syns det er et herk å fikse det til seg selv, så hver gang det er gaver involvert får jeg ansvaret for å fikse klærne. Ikke at det gjør meg noe. Jeg liker jo å ha et innspill i hvordan mennene i livet mitt skal kle seg 😉 Hehe!

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

NLY Man har utrolig mye fint til menn. Både klær, sko, tilbehør og ikke minst parfymer ol. Med andre ord; alle de perfekte julegavene til herre. Nå prøver jeg å finne gave til papsen, og det som er så deilig med å bestille det på nett er at jeg kan sende pakken rett til Molde – så slipper jeg å drasse med meg alle gavene på flyet da jeg reiser hjem på juleferie. Jeg trenger koffertplassen selv! Haha. NLY Man har de perfekte julegavene til alle mennene i ditt liv, så hvorfor ikke sjekke det ut?

NÅ FÅR DU -20% PÅ HELE NLY MAN MED KODEN “JULIA20MAN“.

Koden varer ut fredag, og blacklist finner du her.

(Grunnen til at jeg ikke har merket innlegget med annonse, er fordi jeg ikke er sponset av NLY Man, og får heller ingen penger for å skrive dette. Tenkte bare det hadde vært hyggelig å dele en rabattkode med dere nå før jul, og da fikset min gode venn Goran i NLY Man en kode til dere 🙂 )

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg