GÅTUR OG TAPAS


Har vært på Grünerløkka idag igjen jeg, gitt.. Begynner å like den bydelen altså! Det er jo fordi June har flyttet dit at jeg har vært der i det siste. Vi skulle som sagt egentlig til CC Vest, men ikke faen om jeg gidder å ta fem busser og sitte inne i den stekende solen midt i rushen en onsdags ettermiddag! Vi tok oss heller en spasertur i stedet, og endte opp med å spise tapas på San Leandro Løkka. Må si jeg var skuffet over maten altså, hadde sett for meg noe bedre. Vi tenkte oss egentlig på Delicatessen, men der var det stappfullt så det orket vi ikke. Noen bilder fra i dag:

Nå er jeg supertrøtt så tror jeg skal sette på et par episoder av White Collar før jeg sovner. I morgen skal jeg tidlig på trening før et møte med regnskapsføreren min klokken ett og et morsomt event på ettermiddagen. Travel dag, men jeg gleder meg masse! Sov godt snuppiser 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg