GÅRSDAGENS TRENING

OLYMPUS DIGITAL CAMERAEn stykk lykkelig Julia før PT-timen satt i gang for fullt, og jeg ble svett i hele trynet samtidig som jeg holdt på å besvime. Snakk om effektiv treningsøkt! Kjørte det “lette” programmet i går, begge styrkeprogrammene mine finner du i dette innlegget. Merker at jeg burde trene litt cardio mellom styrkeøktene. Det er ikke helt bra når man blir sliten bare av å gå opp trappen fra garderoben liksom. Bare for et år siden løp jeg mila uten noe problem. Samtidig var jeg slapp som en fisk også siden jeg ikke trente styrke. Tydeligvis er det ikke “ja takk begge deler” hos meg, enten sterk kropp eller god kondis. Enda en ting jeg ønsker meg til jul! En kombinasjon av begge altså 😀 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA(Treningstights her / genser her)

Akkurat nå sitter jeg i sofaen like sliten i hodet som jeg var i kroppen i går. Har hatt sju timer på skolen med gjennomgang av to fag før eksamen. Håper virkelig jeg husker alt, hvis ikke var disse timene totalt bortkastet.. Klisterhjerne, ikke svikt meg nå!

LIK gjerne innlegget om du syns det er gøy jeg tar med kamera på trening! 🙂

10 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg