GÅRSDAGENS SMINKE LOOK

Image and video hosting by TinyPic

YESTERDAYS MAKE UP LOOK, by the talented Stephan Øien ♥

God morgen! Jeg fortalte at jeg var redusert i går, men la men fortelle dere at i dag føles det ut som jeg skal dø. Hangover is a real bitch! Det skal sies at etter feiringen i går er det absolutt verdt å være dårlig i dag. June og Glenn hadde virkelig ordnet en helt perfekt bursdagsfest, både på prevorset på den gigantiske suiten på Grand først, og på Baroque etterpå. Tusen takk for en super kveld, og jeg håper de koste seg like mye som meg!

Sminken min var jo også helt fantastisk! Jeg ga Stephan kunstnerisk frihet til å gjøre whatever han ville med fjeset mitt, og heldigvis hadde vi ganske lik mening om hvilke farger osv jeg kledde 😀 TUSEN TAKK!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg