OUTFIT OG BLOGGTIPS

Holdt på å skrive god morgen siden dette er dagens første innlegg, men nå er det jo snart leggetid igjen så det passet ikke helt. Haha! For en lat lørdag altså, men fy så deilig det er å dra seg på sofaen litt. Lenge siden sist! I morgen er det jo fullt program fra klokken åtte om morgenen til sent på kveld, så her innhenter jeg all energi jeg klarer 😀 Noen som gleder seg like mye som meg? 17.mai er jo årets største festdag!

IMG_9346-2IMG_9355-2IMG_9381-2

Jumpsuit fra nelly, genser fra Zara, solbriller fra Céline og veske MK.

Kom forresten to som ville være med på bildene mine i går, haha moro! Ikke vet jeg om det er fordi de leser bloggen min, eller om de bare ville photobombe meg.. Satser på førstnevnte!IMG_9390-2

Et lite bloggtips! De fleste har sikkert lest det fra før, men dette innlegget til Sophie Elise var faen meg bra. Det traff meg skikkelig og er et utrolig godt skrevet innlegg. Anbefaler alle å lese det!

9 kommentarer

Siste innlegg