GARDEROBEPRAT

(Inneholder annonselenker)

Det er én ting som har plaget meg en god stund. Eller, jeg vet ikke helt om det plager meg – men jeg syns det er utrolig merkelig. Først tenkte jeg det kun foregikk i Bergen, siden det er en såpass stor by der ikke alle nødvendigvis kjenner alle. Men etter dagens trening i Molde ble jeg helt forbauset over at dette tydeligvis er en skjult trend.

Personlig trener jeg ofte alene, så jeg er jo som regel alene i garderoben for å skifte. Der står jeg å knytter joggeskoene mens det står jenter og godt voksne damer i alle aldre rundt meg å skravler med venninnene sine. Problemet er ikke at de skravler, det er tema de skravler om. Alt fra bitchete venninner, drama på fylla og hvem kjæresten har vært utro med. Ofte prates det også høylytt om hvem som hadde sex med hvem på forrige fest, og alt dette får jeg med meg.

Verden er ikke så stor som vi skal ha det til, plutselig dukker det opp et navn noen plukker opp. Det må være utrolig kjipt for vedkommende å vite om at de blir baksnakket i dusjen på Sats. Det kan heller ikke være særlig hyggelig at det skravles om sexlivet slik at alle hører det. Slike ting mener jeg er helt privat, og angår ingen andre enn vedkommende.

Med det sagt håper jeg samtaleemnene i garderoben kan bli litt lettere fremover. Snakk om været, hvor jævlig det var å jogge på mølla eller hvor kjekk PT-en i resepsjonen er. De private samtalene kan man spare til neste venninnekveld. Misforstå meg rett, jeg syns det er sinnsykt underholdene å høre på alt som foregår i livene deres, men man vet aldri hvem som hører på. Det kan være lurt å være litt forsiktig 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERATights – 2XU (link her) / Tee – Craft (link her) / Questbars, Cookies and Cream (link her) (annonselenker)

3 kommentarer
    1. Har du ikke glemt å trekke en vinner på den hvor man skulle skrive hvilken favorittoutfit man hadde av de du la ut?

    2. Forleden overhørte jeg en samtale mellom to yngre jenter på SATS, og jeg ble helt sjokkert! Hun ene drev og presset hun andre til å vise magen sin, så hun kunne se hvor langt hun var kommet med sommerkroppen. Jeg trodde det var slike ting du skulle skrive om i innlegget, men jeg kjenner meg igjen i det du skriver her også!

      På et annet plan: jeg liker bloggen din kjempegodt og har vært fast leser lenge! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg