GAL FESTIVALDAME

P5152221-2P5152252-2

God morgen! Endelig er dagen her, det er FINDINGS-festivaaaaaal 😀 Jeg har gledet meg hele uken, og i dag skal vi endelig rave som faen! Huff nå hørtes jeg veldig harry ut, men jeg er en skikkelig festival-noob så jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg. Kommer til å være den personen som danser som en gal, som alle filmer og legger ut på facebook. Neida, jeg skal prøve å holde meg i skinnet. Selvom jeg ikke kan love for mye når selveste Avicii kommer på scenen.  Akkurat nå prøver jeg å finne ut hva jeg skal ha på meg, vi får se hvordan været blir litt senere. Planen var jo å ha på seg jumpsuiten over (samme som i headeren), men om det regner og er surt spørs det om jeg må ty til regnponco i stedet. Whatever, det kommer til å bli megagøy uansett! Hilsen Julia 14 år.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg