FYYY SÅ MYE FINT!!

ANNONSE – Affiliate nelly.com

Rise and shine! Jeg sitter å super i meg dagens dose med monster-energidrikk og kan ikke fatte at det er tirsdag? Ute er det 20 grader og jeg har bokstavelig talt null sommerklær i hus. Før jeg starter på noe som helst av dagens gjøremål mååå bare den overfladiske delen av meg bestille hjem litt plagg som passer seg for sesongen. Fram til klokken 12 i dag så er det forresten 20% på alle merkene til Nelly, under har dere mine favoritter som garantert får plass i handlekurven 🙂 Nå skal det shoppes hjem klær til både hverdags, fest, date og stranden!

Link til salget her!

TOPP HER / BLUSE HER / KJOLE HER

SHORTS HER / POLOSETT HER / JUMPSUIT HER

Husk -20% på alle NLY Brands HER ♥

PS! Varer kun til klokken 12.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg