FYSISK OG PSYKISK VONDT

REKLAME – Affiliatelinker

KOSESETTHER

ÅH HERREGUD DERE! Jeg klarer ikke. Det er fysisk vondt. Akkurat nå vurderer jeg å gå å spy.

(Til dere som skjønner Moldedialekt)

Dette var samtalen som ble begynnelsen på det helvete jeg er i nå. Jeg er så mett at det gjør både fysisk og psykisk vondt. Selvkontroll når det kommer til mat har aldri vært min greie. Spesielt ikke når det er noe jeg virkelig digger. Som i dag var grillet kylling med chips og bernaise. Lyxer det opp denne onsdagskvelden.

Ellers er jeg trygt framme i Oslo. Jeg og June sitter på hver vår mac å blogger. Herregud, det er så fantastisk å ha en blogger som bestis. Man får aldri dårlig samvittighet for at man sitter konsentrert med macen. Vi forstår liksom hva det innebærer å være en blogger, noe som kan virke veldig simpelt for mange. Men samma det, jeg er i tidenes foodcoma nå så ser egentlig ikke hva jeg skriver. Snakkes i morgen ♥♥♥♥♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg