FYLLER PÅ

P2180030-2

WHITE TEE HER

Åh, jeg har brukt så lang tid på å starte dette innlegget. Jeg har chillet så sykt hardt det siste døgnet, og har seriøst fått alt for mye søvn. Haha! Jeg skulle liksom få ny energi av å ta en dag fri, ikke bli som en zombie.. Men men, jeg satser på at hodet er på rett sted etter min daglige dose energidrikk. Søker sponsor til det btw.

Men! I dag tenkte jeg å snakke litt om baseplagg. Jeg har lenge leita etter den perfekte hvite t-skjorten, som jeg både kan bruke løs, ned i buksen eller knyttet slik som på bildene. Nå er jakten over, og jeg har funnet den! Jeg klikket hjem denne fra cheap monday før jeg dro på ferie, men har av en eller annen grunn ikke brukt den før nå. Fikk nesten litt sjokk over hvor fin den var på, for den så litt kjedelig ut når den bare hang på hengeren. Den koster bare 199kr, og har min varmeste anbefaling. Du finner den her ♥

 

P2180031-2P2180052-2

Beltet mitt finner du HER, og buksen HER 😀


 

basicwhite

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER / 10. HER / 11. HER / 12. HER / 13. HER / 14. HER / 15. HER

Nå har jeg blitt bitt av basebasillen, og er på full jakt etter flere baseplagg til garderoben min. Det er jo så safe, og kan kombineres med alt mulig! Dessuten er jeg helt dilla på gulltilbehør for tiden, og siden jeg klarte å miste ALLE armbåndene og ringene mine i Dubai må jeg fylle opp der også. Er det mulig å være så vimsete, haha? Flaks at det ikke var dyre greier jeg mistet, ved unntak av armbåndet fra Daniel Wellington. Men men, det er bare materialistiske greier!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg