FUCK DET!

I følge disse “ekspert”sidene på nett får vi ikke lov til å bruke Michael Kors vesker, solbriller til bunaden eller for oversized t-skjorter. Det er jo trossalt helt krise og en forferdelig motetabbe man rett og slett burde unngå for alt det er verdt. Jeg føler jeg leser overskrifter med “unngå disse klesfeilene” annenhver dag på forskjellige nettsider, og alt jeg tenker er at dette er forbanna dårlig journalistikk. Har de virkelig ikke bedre ting å skrive om enn ting vi ikke skal gå med? Som om ikke mange har dårlig nok selvtillit fra før, de låser seg vel inne i leiligheten etter alle disse latterlige artiklene! Man blir jo livredd for å gå ut døren om man ikke ser ut som rett fra catwalken.

Hva med å gi leserne tips til hva som faktisk er “in” i motebildet, i stedet for å fortelle de hva som absolutt ikke er det? Eller i beste fall oppfordre mennesker til å gå akkurat slik de vil? Jeg trodde mote var å uttrykke seg utad, og kle seg slik man ønsker at andre skal oppfatte en. Da er det vel samme om man går med sandaler fra Fretex eller vesker fra Louis Vuitton! Nei, for meg blir det helt latterlig. Gå med akkurat det du vil, og gi faen i hva redaksjonen på min mote sier. Beklager fransken, men fuck det!


 

IMG_6250-2IMG_6255-2Vesken min finner du her (adlink)

Med det sagt ønsker jeg å vise dere mitt siste budsjettkjøp! Den kostet bare 299kr og jeg er utrolig fornøyd med den. Syns den er sommerlig, og kan brukes fra alt til en dag på stranden til en tur i byen som jeg var i dag.

3 kommentarer
    1. Kunne ikke vært mer enig! Hva er greien med at MK- vesker er ut? Det er jo et kjempefint merke som lager vesker i gode materialer til en grei pris. Jeg kjøpte en ny MK veske for et par uker siden og bærer den med stolthet, kuleste vesken jeg har hatt på lenge. Har også sett meg lei på såkalte “moteeksperter”, de motsier ofte seg selv med å si at det er viktig å ha sin personlige stil og ikke følge moten slavisk, samtidig som de kommer med disse listene hele tiden med ting som alle blir oppfordret til å slutte å gå med. Argh! Huff, skikkelig negativ kommentar, men godt å få det ut! Du ser som vanlig helt nydelig ut, elsker virkelig stilen din! Ha en fin helg, Julia 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg