FRYKTELIG TIDLIIIIIIG

Hei hei! I dag sto jeg opp mye tidligere enn jeg har gjort på lenge. Nemlig klokken åtte. Altfor tidlig etter min mening! Da jeg jobbet i barnehage før jeg flyttet til Oslo var det liksom ingen problemer å stå opp klokken seks, men nå som døgnrytmen min er heeelt på bærtur sliter jeg virkelig med å klare å stå opp før klokken ni. NOT GOOD! Det er også en av tingene jeg må skjerpe meg med når jeg kommer hjem i ettermiddag. Legge meg tidligere, spise bedre og dra mer på trening. Jeg skal bli SÅ flink!!  I dag er ikke formen min helt på topp, ikke vet jeg hvorfor. Kanskje det er fordi jeg drakk en hel flaske vin pluss en irish coffee til middagen i går, eller fordi jeg la meg sent i går og sto opp tidlig i dag – eller en kombinasjon av dette. Hm. Typisk at jeg føler meg som dritt når vi skal reise i dag da, som om jeg ikke hater flyplassventing og koffertbæring nok fra før. Jeg føler meg som en skikkelig drittunge her jeg sitter å klager altså, men av og til kan det være godt å syte litt. Hihi. I helgen skal jeg ta det fryktelig med ro. Jeg har planlagt at jeg skal kose meg inne med tvserie-maraton og lade batteriene skikkelig igjen! For tror dere ikke jeg drar til Bergen allerede på mandag igjen? Klarte å snike meg inn på sas i går for å bestille en billett! Dumme meg. Gleder meg til å se Kristoffer da.  Ligger her å kooooser meg i joggisen enda. Og ja, dette er demonstrasjonsbilder der jeg liksom skal vise at jeg “sover” og “strekker meg når jeg våkner”. FAIL!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg