FRUSTRERT, GLAD OG SINT

(annonselenker)

IMG_0186-3

IMG_0245-2

Hei alle sammen ♥ Huff, jeg tror ikke dere forstår hvor mye styr det har vært for meg å skrive dette innlegget? Haha. Først så nektet wordpress å laste opp bildene mine, noe jeg prøvde å løse i over en halvtime. Når bildene endelig ville laste opp så ville de ikke komme inn i selve bloggposten, noe som er ganske vesentlig når man skal skrive et innlegg. Ååååå sånne ting irriterer meg så jææævlig. Unnskyld fransken, men faen i helvete så irriterende det er når slike tekniske ting ikke fungerer som det skal. Nå som jeg ikke snuser lenger har jeg ingenting som roer ned denne hissigproppen heller, så jeg fyrer meg opp over den minste bagatell. Huff, håper det gir seg snart, hvis ikke må jeg vel bare begynne å snuse igjen. Neidaaaaaa 😀
En ting som gjør meg fryktelig glad er jo forresten det nydelige være Bergen har fått denne uken! I går hadde jeg en superkoselig lunsj med Andrea på Jacob Aall, og på kvelden så hadde jeg date med kjæresten med sushimiddag og kino. Man blir så fryktelig produktiv når solen endelig titter frem, så håper det fine været holder seg en liten stund.

IMG_0146-2
Lang skjorte – Samsøe (utsolgt i hvit men svart her og beige her) / Choker – HER / Veske – Balenciaga / Sko – by Malene Birger

Når været er så bra får jeg endelig brukt litt sommerklær igjen også! I går hadde jeg på meg denne fine skjorten/kjolen fra Samsøe, som jeg virkelig ikke føler jeg har fått brukt nok i sommer. Lurer på om jeg skal bestille den i svart også, for den er sikkert superfin med et par strømpebukser og boots til vinteren. Hmm, hva tror du?

 

IMG_0257-2  IMG_0223-2

Forresten! Jeg BEKLAGER så mye for at linken til Nelly med -40% rabatt ikke fungerte i går. Det er utrolig frustrerende både for dere og meg, så heldigvis har de fikset det nå.

Om du går inn på DENNE linken og bruker koden “julia40” i kassen så får du -40% rabatt på ditt kjøp. Der finner du plagg fra mange kjente merker! Ikke en verst deal altså ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg