FROKOSTTIPS!

God morgen! Som mange kanskje vet er jeg verdens mest ensformige i matveien. Er jeg hekta på sushi, så spiser jeg sushi morgen til kveld. Kan faktisk ikke huske sist jeg spiste noe annet til middag enn hjemmelagde hamburgere (eller sushi..). Veldig kjedelig med andre ord. I går testet jeg derimot ut en ny vri på frokosten, og jeg er hekta! Nå kommer jeg nok til å spise dette fast til frokost helt til neste sommer, men det gjør ingenting siden det er så sunt.

Har skrevet om disse havrerundstykkene jeg fant på bloggen til Eirin før, men alt du trenger å gjøre er altså å blande sammen 30g havregryn pluss én eggehvite. La det svelle i cirka ti minutter før du former den på rist med stekepapir. Jeg bruker å lage de flate som en brødskive, da jeg syns de kan være vanskelig å skjære opp.  Jeg har ovnen på rundt 160 grader og lar de være inne i 8 minutter. Mens rundstykkene kjøler seg ned koker du opp to egg, jeg foretrekker mine halvbløte! En supersunn frokost med masse næring og ikke minst proteiner. Den holder deg forresten mett i timesvis også 🙂

P5202228-2


Mange har forresten spurt etter rabattkode hos TL Salongene Laguneparken her i Bergen. Nå har jeg en gledelig nyhet til dere, og den er at ALLE nye kunder får -15% rabatt på alle behandlinger der ut uken! Her gjelder det å være kjapp om du vil ha time. Du får altså rabatt fra alt til negler, vipper, 3D-vipper, voksing (det trengs før sommeren..) – ja alt de har å tilby! Du kan nå de på telefon 55 01 01 94 :D

6 kommentarer
    1. Åh, de eggene der var jo perfekte……. Nammm.. gjett om jeg skal koke meg egg når jeg kommer hjem.. *sikler*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg