FROKOSTSMOOTHIE

Yummi in my tummy!! Siden jeg har vært syk et par dager og nesten ikke fått i meg noe mat (da også slanket meg hurra!) var tanken på skikkelig frokost helt fjern i dag. Lagde meg derfor en lett smoothie som utrolig nok smakte kjempegodt! Det er ikke ofte jeg får til noe digg mat når jeg lager etter hodet mitt, så dette ble jeg faktisk skikkelig overrasket over. Som dere sikkert vet er jeg ingen fan av alt for avanserte oppskrifter der man må innom både Mega, helsekost, apoteket og proteinfabrikken.no for å finne alle ingrediensene. Denne smoothien er kjempelett å lage og er perfekt om du vil ha en lavkalorifrokost eller mellommåltid! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Holdt på å si “håper det smaker”, men det syns jeg hørtes litt rart ut.. God helg passer vel bedre 😀

2 kommentarer
    1. jeg håper du vet at det er hepatittvirus i frosne bær, og at man derfor bør koke dem opp før man bruker dem i (ukokte) retter…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg