FROKOST I MØRKET

PC297645-2

EARLY MORNING BREKKIE
Altså, om man ikke blir vinterdeprimert av dette så vet ikke jeg! Det blir jo seriøst aldri lyst. Her står jeg å lager frokost i mørket liksom. Eller jeg har jo naturligvis lys i leiligheten, men jeg skrudde de av slik at jeg kunne ta bilder med blits i stedet. Haha!
God morgen alle sammen, hvordan har din start på dagen vært? Min har vel vært helt OK minus, men det gjør absolutt ingenting. Er man med på leken, får man tåle steken har jeg lært. I går dro jeg og en liten jentegjeng ut på byen for å ta et par drinker, vel og merke ikke helt hæla i taket men det var supergøy fordi ♥ Vi dro på det nye utestedet Parken som ligger ved matbørsen som en kompis anbefalte meg, og det var så kult! Et litt annerledes sted enn det jeg har vært på tidligere, og jeg anbefaler alle å ta turen innom om du skal ut å svinge deg i Bergen.

PC297682-2PC297659-2

Jeg har hørt at egg er noe av det beste du kan spise til frokost etter en fuktig kveld på byen, så i dag ble det stekt egg til frokost hos meg. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg stekte meg et egg, men det er jo supergodt på brødskiva med skinke og smør under så det skal jeg fortsette med! Nå håper jeg egget kicker inn og kurerer den bittelitte hangoveren min så fort som mulig, før jeg skal sette fart på denne dagen. I morgen er det nyttårsaften, tenk på det…. Har jeg gjort alt jeg ønsker i 2016? Et innlegg kommer om det senere i dag!

PC297676-2

TEE HER • TIGHTS HER

Ellers obsesser jeg voldsomt over mitt nye sett fra Adidas. Så casual og kult! Jeg har brukt det mest til sofasliting så langt, men til et par sneakers og en bomberjakke er jo dette et antrekk jeg kunne brukt i hverdagen også. Love it!
Håper alle har en fin nest-siste-dag av 2016, vi snakkes om noen timer ♥
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg