FROGNERBADET

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

P6300012-2P6300018-2P6300051-2P6300020-2

OLYMPUS DIGITAL CAMERABikini fra nelly, men utsolgt.

I går var siste dagen jeg rakk å møte mamma og co i Oslo, før de reiser hjem til Molde. Først dro jeg ned på hotellet deres å spiste en orgasmisk frokost. Som vanlig så jeg ut som en gal turist på frokostbuffeen og hamstret med meg fire fat og ti glass med drikke. Her skulle det spises, for å si det sånn! Senere dro vi på Frognerbadet for å kose oss i “solen”, som tittet frem i ny og ne. Kunne nok hatt bedre vær, men de minuttene solen stekte var helt fantastisk så det var verdt turen! Fikk også skille etter bikinien, og da er jo dagen reddet for min del 😀

 

3 kommentarer
    1. Heisann, skjønne du! Først må jeg bare si at jeg vet dette ikke handler om noe av det du skrev i innlegget ditt. Jeg synes du er en helskjønn person og ei utrolig vakker jente. Når det er sagt ønsker jeg å tipse deg om mitt siste innlegg der jeg har lagt ut noen bilder av meg jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre. Celluliter og strekkmerker over det hele! Jeg har også skrevet om et tema jeg hadde bestemt meg for å aldri gjøre.. putt putt, overskriften er:

      Jeg er drittlei av å se innlegg som omhandler en såkalt “ekte kropp”!

      Ønsker deg en fantastisk onsdag videre, og håper ikke det ble altfor mye “reklame” fra meg her nå.. Lots of love!

      mvh.
      http://www.linntheresedagsland.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg