FRISTENDE TANKE

JAKKE – BY MALENE BIRGER HER / DRESSBUKSE – NLY HER / SNEAKERS – NLY HER / VESKE – BALENCIAGA

GOOOD FREDAG ♥ Så langt i dag har jeg dratt med meg kofferten min på 20+ kilo i regnet bort til flytoget, og her sitter jeg nå som en druknet rotte. Mye vits å dynke håret i tørrsjampo i dag tidlig.. Mye vits å dra tilbake til Bergen i det hele tatt!! Neida, det kommer nok til å bli digg å komme hjem til leiligheten min, og ikke minst klesskapet mitt etter en uke der jeg har bodd i koffert. Av og til frister det å flytte til Oslo, for så å pendle til Bergen i stedet. Men, det hadde nok ikke gått siden da har jeg plutselig ingen steder å bo i Bergen. MEN nå er jeg framme på Gardermoen og må runde av, vi snakkes senere!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg