FRIHET

Hei fra flytoget! Jeg er offisielt ferdig i Bergen, og det med litt blandede følelser. Som jeg har fortalt tidligere så var jeg litt stresset over å dra tilbake. Trodde det kom til å bli to skikkelig kjipe uker. Herregud hvor feil man kan ta. De to siste ukene har vært de beste jeg har hatt på flere år, og det mener jeg virkelig. Nå er det nesten litt trist å dra fra Bergen, og jeg kunne helt ærlig ønske jeg hadde enda flere dager.

Tusen takk til verdens beste mennesker som har gjort de to siste ukene helt fantastisk! En ekstra stor takk til Eline og Martine som har tatt inn denne leilighetsløse tateren. Jeg er ekstremt heldig som har så mange gode mennesker i livet mitt ♥

Nå skal jeg rett på innflytningsfest til kjære Marie (som jeg var i Dubai med), så jeg må bare hive meg rundt. Vi snakkes i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg