FRIHELG

God morgen, det var lenge siden! Jeg kan ikke huske sist jeg ikke blogget på to dager, for meg er det helt utenkelig å ikke oppdatere her hver dag. Å ta frihelg er liksom noe som klinger bedre i andre yrker, og siden jeg er så heldig med jobben jeg har føler jeg liksom ikke frihelg er noe for meg. Likevel skal det sies at det har vært utrolig digg å la kamera ligge hjemme, og kun tenke på å nyte helgen i stedet for å vurdere om ting vi gjør er bloggbart eller ikke.

Nå er uansett batteriene mine ladet skikkelig! Og da mener jeg såklart at de er ladet opp på bloggfronten, for ellers er jeg ufattelig sliten. Det har vært en supergøy helg, med litt for mange sene kvelder. Sånn er det alltid når Andreas er på besøk, da skal det ikke stå på partystemningen iallfall. Nå skal jeg komme meg i dusjen og avgårde på skolen, så snakkes vi senere i dag ♥ Under har dere mine siste snaps!

snaaaossss

Add meg gjerne: julianyland!

 

1 kommentar
    1. Vil du ha en hotell guide i Bergen? Hva ligger nær restauranter, utesteder , shopping osv? Om du er kjent med det da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg