FRIDAY STROLL

JAKKEHER / SKINNBUKSEHER / SKO – ZARA / VESKE – BALENCIAGA

Her har du dagens antrekk her i Oslo! I dag har jeg gjort cirka…..null produktive ting. Jeg og en venninne våknet opp litt sånn halvkleine etter en spontanfest i går, og tenkte egentlig først å tilbringe dagen i sengen med en serie. Det gjorde vi også, i typ 30 minutter.. Plutselig gikk vi lei av å ikke gjøre en dritt, så vi sminket oss, hoppet i noen presentable klær og dro ut for å få litt frisk luft. Vi spiste oss skammette på Olivia, og ruslet rundt i Bogstadveien. Nå sitter vi å tar et lite glass prosecco, for i kveld skal vi i en bursdagsfest.

Vi snakkes mer i morgen ♥

6 kommentarer
    1. Hei!

      Bare noen spørsmål ang, studier. Fullførte du din bachelor på BI? Eller har du planer om det? Føler du uavhengig av om du har fullført eller ikke, at det har hvert nyttig? 🙂

      1. Hei! Nei jeg har et år permisjon nå, så får jeg se hva jeg gjør til høsten.. BI er en bra skole der man lærer mye og kan knytte kontakter, så jeg angrer ikke på mine to første år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg