fridag

God morgen! Åh, nå verker kroppen altså. All skruingen i går tok seriøst knekken på meg. Sov nesten tolv timer i natt, og våknet opp like utslitt som da jeg la meg. I dag kommer jeg til å ta avsand fra alt som i det hele tatt ser ut som en flatpakke fra Ikea. Solen skinner som normalt, og jeg skal nyte den til det fulle! Ingen sitting i husets fire vegger i dag, nei.  I dag har jeg brukt sånn…. to timer på å fikse meg. Ikke fordi jeg har sminket meg så mye, men fordi ting gikk litt saktere i dag enn de ellers pleier å gjøre. Hjelp, er klokken tolv allerede? Jeg må komme meg ut i frisk luft! Kjenner kroppen trenger det nå.
Genseren er fra bikbok, om noen lurte.
Herregud, jeg bor i rot. Men nå er det faktisk ryddig i forhold til hva det var i går, selvom det ser heeelt bomba ut nå og. Huff. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg