FREM OG TILBAKE

REKLAME – Affiliatelinker

TEEHER / BUKSEHER / SNEAKERSHER

Hei fraaaaa….. flyplassen! Det er mye fram og tilbake om dagen, føles nesten som om jeg bor på en eller annen flyplass. Haha! Nå er jeg på vei til Oslo, skal på et par visninger av leiligheter + filme vår første vlog til meg og Junes nye YouTube-kanal 😀 Dere kan fremdeles stille spørsmål til oss, som vi svarer på i morgen! Er btw skikkelig spent på hvordan leilighetene er. Håper virkelig vi finner noe som passer denne runden, for det er så kjipt å være “hjemløs” fra 1.mai. Er ekstremt lei av å bo i koffert nå, og det jeg ser mest frem til med å flytte til Oslo er å endelig lande litt.

TEEHER / BUKSEHER / SNEAKERSHER

Noen snapshots av dagens antrekk. Fikk Nellypakken jeg bestilte i dag, og det er seriøst sååå mye fint i den! Prøver å vise dere alt før jeg reiser til New York på torsdag, hvis ikke blir det massevis av antrekksbilder der nede 😉 Eller der borte?

Nå boarder flyet mitt straks, så jeg skal ta meg en tur på toan før jeg fyker avgårde til Oslo. VI SEES NÅR DET LIR PÅ!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg