FREDAGSMUNCH

God fredag, føles det digg med helg eller? 😀 Jeg kom nesten nettopp hjem fra TL salongen på Lagunen, har fikset neglene og vippene mine! I bilen på vei hjem var jeg så sulten at jeg vurderte å kjøre innom både mccern og alle bensinstasjonene på motorveien for å kjøpe noe å trappe i kjeften. Heldigvis lot jeg være, og nå smakte nachosen heeelt nydelig. Blandet tortilla cheese og chilli cheese, og det ble SÅ godt. Dessuten brukte jeg en hel boks med ost.. Haha! Veldig usunt, men veldig godt. Nå blir det å ligge på sofaen å gomle i seg resten av godisen, kjenner jeg meg selv rett blir jeg kvalm om ti minutter og restene blir frokost i morgen. Helg altså, elsker det.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAHer har du meg sånn cirka hver eneste fredag. Endelig lov å spise godis <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Funker bloglovin nå forresten? 😀 Fikk en mail om at de hadde ordnet det nå, er spent på om det fungerer! For å kommentere må dere klikke dere inn via overskriften på innlegget forresten.

Hva gjør du på ikveld? 

10 kommentarer
    1. Haha det var som å se meg selv på en fredag. Nå har jeg akkurat vært ute og spist med søstrene mine på matbørsen. Der har jeg faktisk aldri vært og nå skal jeg pakke, før jeg drar hjem til Stavanger imorgen

    2. Haha, bra vi er flere som har godisfylla på fredagskvelden! Ser ut som lille Zara hadde rimelig lyst på godteri når hun titter opp på deg, så søtt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg