FREDAGSLISTEN

ANNONSE – Affiliatelinker

HVA GJØR DU AKKURAT NÅ?

Sitter i sofaen med øynene litt på kryss, men fremdeles forbanna glad for at jeg har klart å snu døgnrytmen min igjen. Jeg kjenner faktisk ingen som får større glede av å stå opp klokken seks som jeg gjør. Kanskje på tide å finne en ny hobby..?

HVA HAR DU PÅ DEG?

Tidenes mest comfy antrekk! Har på meg en svart, stor oversized cardigan fra Samsøe (link her), en utrolig stygg nattdrakt fra HM under (må alltid sove med det de kveldene jeg har tatt selvbruning 8) ), og verdens diggeste tøfler (link her). Har dessverre ingen bildebevis, tenkte jeg kunne spare dere for det skrekkelige morratrynet mitt.

HVA SKAL DU I DAG?

Om jeg bare visste det selv.. Fram til i ettermiddag er det egentlig bare jobb og husarbeid som gjelder. Kofferten min + den siste bestillingen fra nelly som kom forrige uke ligger bare å flyter overalt på soverommet, så det tar sikkert litt tid å fikse. I kveld reiser jeg enten til Bergen og kjæresten, eeeller så blir det kos med June, Glenn og Julian. Uansett hva jeg ender med å gjøre blir det en fin start på helgen ♥

(Herregud, disse bildene er så langt fra sannheten til hvordan jeg ser ut akkurat nå.)

HVORDAN FØLER DU DEG I DAG?

Jeg må si jeg føler meg ganske bra. Det har vært noen slitsomme uker, det skal jeg ikke legge skjul på. Men når man har det tøft er det bare én vei det kan gå, og det er oppover. I dag er første dagen på lenge hvor jeg våkner lett og ikke minst motivert som faen. Føler meg mer som meg selv for hver dag som går, og det er en forbanna deilig følelse. ALT ordner seg, ALLTID!!

HVA SKAL DU SPISE I DAG?

Mindre enn i går iallfall!! Neida, det kommer ikke til å skje på en fredag. Jeg vet faktisk ikke! Eller, 100% garantert kommer jeg til å drikke en energidrikk til frokost. Blir sikkert rugsprø med egg til frokost/lunsj, så middagen kommer an på hvor jeg er i kveld. Om det blir Oslo er jeg superkeen på å lage “Julias spesialbiff” som Glenn kaller den, haha. Altså helstekt indrefilet med potetbåter, verdens diggeste soppstuing om jeg skal si det selv, maiskrem og asparges. Får vann i munnen. Kan dele oppskrift om ønskelig?

HVA GLEDER DU DEG TIL I DAG?

Hele dagen!! Som dere har forstått er jeg en sånn merkelig person som har glede av å stå opp tidlig, og selvfølgelig har jeg også da en rar glede av kjedelige ting som husarbeid… Jeg gleder meg også til å sminke meg i dag. Smørte på meg et solid lag med selvbruning i går, og jeg føler meg alltid fresh når jeg er like brun som svarte natta. Så gleder jeg meg til å gå på butikken for å handle mat. St. Hanshaugen er så VAKKER om dagen. Hele Oslo forsåvidt! Sist, men ikke minst gleder jeg meg til kvelden. Enten om den blir tilbragt med mine beste venner, eller om jeg flyr over fjellet for kosehelg med kjærligheten.

 

5 kommentarer
    1. Tänk att ett ansikte kan få solen att lysa ännu starkare!!
      Trevlig helg och tack för en härlig blogg.

    2. Det Glenn beskriver som «Julias spesialbiff» høres ut som den perfekte rett!! Kan du please dele den med oss?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg