FRA STYGG TIL PEN

ANNONSE – Affiliatelinker

JAKKEHER / JUMPSUITHER / VESKEHER / SNEAKERSHER

Skal jeg si dere en ting. I går følte jeg meg så jævlig stygg. Da disse bildene ble tatt tenkte jeg bare at det var null vits, fordi jeg aldri kom til å legge de ut uansett. Men, så er det jo faktisk sånn for alle. Noen dager er bare dritt utseendetmessig. Vet ikke om det er et ord, men du skjønner. Ikke vet jeg hvorfor jeg følte meg som shrek i går, mens i dag vil jeg si jeg faktisk er litt pen. Det er ikke 24 timer i mellom en gang! Det må nok være selvbruningen jeg smurte på meg i går kveld som gjorde susen.

FY FAEN for et idiotisk innlegg. Jeg tar meg selv i det, og lurer på hvordan i allverden jeg klarer å lire ut så mye dritt mens jeg tenker at “dette blir et bra blogginnlegg”. Dagen i dag har vært et eneste stress. Plutselig hev jeg meg på et fly til Bergen. Det føles iallfall sånn selvom jeg bokstavelig talt ikke har flydd enda. Jeg sitter på Gardermoen å klør meg i hodet mens jeg tenker på om jeg har husket alt. Rene truser? Sminken? Deodorant?! Å pakke under stress er ikke helt min greie.

Jeg har egentlig mye mer på hjertet akkurat nå, men jeg har en anelse om at alle tankene mine er like idiotiske og tomme som første avsnitt i dette innlegget. Jeg tror heller vi snakkes mer i morgen. KLEM!

BTW!!! Jeg har fått en kode som gir dere -10% EKSTRA rabatt på Nellysalget. Dvs at du kan få opptil -80% rabatt! Bruk koden “julia10” i kassen ♥

 

1 kommentar
    1. Hei fine deg
      Alle har vi dårlige dager veldig greitt vise den siden også. Har ikke tro på de som viser glamorøse bilder på Instagram hver dag av alle mulige situasjoner. Sånn er ikke livet og hverdagen for noen!
      Den rosa pelsen var utrolig fin. Hvilket merke??
      Og du den biffen med tilbehør må jeg få oppskriften på. Ha ha føler meg som ett matvrak som er så opptatt av oppskrifter
      Kose deg masse i Bergen
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg