FRA ØL TIL PROSECCO

Heiii og god søndag! ♥ Så langt i dag har vi forflyttet oss fra Flesland til Gardermoen, der vi har hele SYV timer med mellomlanding før flyet går videre til Spania. Kunne like så greit dratt inn til byen å hentet noen småting i leiligheten som jeg gjerne skulle hatt i varmer strøk – men deeeet orket vi ikke. Heldigvis er jeg gullmedlem hos Eurobonus, og med tilgang til lounge med alt av mat og drikke inkludert er skikkelig luksus. Så langt har jeg spist en god lunsj, drukket en øl og skal straks sette i gang med proseccoen. Føler seriøst det er fredag i dag?? Helt sikkert fordi jeg er på reise.

 

GENSERHER / BUKSEHER / KOFFERTHER

Jeg sitter å tenker på hva min neste IG-video skal være. Har dere noen ønsker?

Ellers irriterer jeg meg over at man ikke kan laste ned serier til macen på netflix. Hvorfor er det bare på telefonen???

Takk for meg! Ønsk meg god tur, så snakkes vi fra Spania ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg