fra melkerull til rødvin

God morgen alle fine! Jeg har allerede vært våken en stund (om det ikke var åpenbart, siden klokken snart er to..), og ryddet litt etter kvelden i går. Det som startet så rolig og fint, med både deilig sushi og godteri. Før likte jeg ikke sjokolade, men nå er jeg blitt bitt av basillen jeg også. Uheldigvis. Melkerull er absolutt favoritten! Må alltid ha en pose potetgull i umiddelbar nærhet da, for hvis ikke blir det alt for søtt! Hahah. Nå tenkte jeg meg en tur på Egon for å kurere gårsdagens inntak, noe som skal bli utrolig godt. Det verste jeg vet dagen derpå er å spise brødskive med pålegg. Jeg vil ha burgere og pomfi så langt øyet kan se! Hahah.

Jeg og Ida koste oss kjempemasse med godis og Dexter før turen gikk videre ut. For en spennende serie det er forresten! Ah, blir helt gal. 

I går hadde jeg på meg min nye kjole fra Mango, som jeg kjøpte da jeg var på Gran Canaria. Elsker virkelig fargen på den! Så herlig mot sommeren. Fine Mari kom på besøk til meg i går for å nyte et glass vin. Vi stoppet ikke der heller, og drakk like så greit et par flasker. Nå blir det clean eating og null alkohol før bursdagen min som er om to uker, og det kommer til å bli deilig. Må få ut alle disse giftstoffene fra kroppen. Usj…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg