FRA MASKULIN TIL FEMININ

Image and video hosting by TinyPic

⋅ Sweet like candy ⋅

Si hei til mitt nye tilskudd i klokkesamlingen! Jeg har lenge ønsket meg en klokke fra det svenske merket Mockberg, men har liksom alltid syns det har vært litt for feminint for meg. Misforstå meg rett, jeg liker å pynte meg og alt det der – men jeg har alltid vært en person som foretrekker litt maskuline klokker som virkelig skiller seg ut på håndleddet. Den siste tiden har jeg derimot vippet med mot nettere klokkemodeller, og foretrekker at de skal være feminine og klassiske. Mockberg er et klokkemerke vi selger på Janne & Julia, og det er ikke bare jeg som elsker disse klokkene for å si det sånn! Alle modeller flyver ut av butikken, og vi rekker såvidt å supplere før vi må bestille inn igjen. Det er virkelig gøy med en så stor suksess på et av merkene vi fører, og det gjør meg veldig glad ♥

Jeg slet veldig med å bestemme meg for hvilken modell jeg skulle velge, men valget falt på Mockberg Sigrid. Den har svart rem med detaljer i roségull, og er virkelig fantastisk fin!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Klokken finner du HER, og hele utvalget til Mockberg finner du HER ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg