FRA ETT PROBLEM TIL ET ANNET

God morgen babes! ENDELIG!! I dag satt jeg på alarmen halv syv, og tror dere ikke jeg klarte å dra meg opp av senga?! Jeg lover å slutte å mase om døgnrytmen min nå, men det er bare så deilig å være tilbake til seg selv – om man kan si det sånn. Har vel og merke bare sovet tre timer, men én dag der jeg er litt ekstra trøtt må bare til.

Jeg starter dagen med verdens beste ansiktsmaske (den jeg skrev om i går). Link til den finner dere her!

VARMT VANN MED SITRON OG MASSE KAJENNEPEPPER

Setter i gang forbrenninga på morrakvisten! Ellers har jeg en forjævlig stor dott i øret. Fra et problem til et annet liksom. Noen husker kanskje at jeg klagde på det rundt påske? Joda, den har vært der siden da. Latskapens dronning aka. meg har selvfølgelig ikke gjort noe med problemet enda. Nå har dotten bare blitt verre, og jeg begynner å få vondt på hele venstre side av ansiktet mitt. Føler liksom det er så bortkastet å dra til legen kun for å sjekke det liksom. Så nå må jeg bare bli syk på en annen måte så jeg kan dra på fastlegen å slå to fluer i en smekk, haha. Eller har noen av dere tips til hvordan man kan bli kvitt en permanent dott?!

4 kommentarer
    1. Det kan høres ut som en vokspropp, siden den har vært der så lenge. Opplevd det samme på det ene øret. Det kommer i perioder, rett og slett ørevoks som har tettet igjen. Hvis det er en vokspropp kan du ta litt olje i øret litt før du går til legen og få skylt det der (uten time, tror jeg). Du kan også prøve oppløsning og skyll fra apoteket, men er vanskeligere å gjøre selv om den sitter hardt og har vært der lenge. Lykke til!

      1. Haha wæææ æsj det høres så utrolig ekkelt ut!! Men er nok sikkert det som er problemet.. Tusen takk for tips Nina 😀

    2. En permanent propp som har sittet så lenge er nok heller bare væske i mellomøret. Har slitt VELDIG mye med det selv. Jeg fikk resept på rinexin og det hjalp meg 🙂

      1. Hmm det kan det også være! Må dra å sjekke dette ut altså, er så SYKT irriterende.. Haha! Takk for tips 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg