FRA ET ANNET STÅSTED

Merker allerede at dette blir et veldig random innlegg. Jeg liker å tro at jeg er god på multitasking, men akkurat nå merker jeg at det er en løgn. As we speak prøver jeg å blogge, drikke vin og prate med de som er på besøk. I kveld er det fest på Bølgen & Moi arrangert av verdens beste bloggplattform United Influencers, og vi har samlet en fin gjeng i leiligheten før vi drar mot Briskeby!

Uansett, poenget er; det er vanskelig å komme på noe å skrive når folk babler rundt meg og Andreas sitter som en irriterende dritt å skravler meg i øret for å få meg til å se opp fra Macskjermen.

JAKKE – BY MALENE BIRGER / BUKSE – NLY HER / SOLBRILLER – HER

Dette mener Andreas jeg skal skrive på bloggen:

“Jeg ska på en dyrisk fest med United Influencers senere i kveld, og jeg gleder meg veldig mye. Det er alltid så bra fester med UI. Jeg har fått kviseutbrudd i ansiktet. Det er så typisk at det skjer nå når jeg skal på event. Men, sånn er det å være kvinne med mensen som kommer snikende ned i bukse og ut av tissen når vi minst venter det. Men men, det går helt fint. Im a strong independent woman.”

Hahahah. Vi snakkes senere ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg