FRA EDDERKOPP TIL VOLUM

Hola! Jeg fatter ikke hvor dagen har blitt av, nå er det plutselig kveld allerede?? Egentlig like så greit, for da slipper jeg å vente så lenge med å dra. Tror jeg har glemt å sagt det, men i morgen reiser jeg på studentcruise av alle ting. Vi skal dra med danskebåten sammen med hundrevis (kanskje tusenvis) av andre studenter ned til Danmark, og det tror jeg kommer til å bli en fyllefest uten like om jeg skal tro på det andre sier. Jeg er egentlig ikke så stor fan av å rølpe rundt, men hvem vet? Kanskje dette blir fantastisk gøy, noe jeg håper på! I dag var jeg på TL salongene på Laguneparken for å sette på 3D-vipper, og jesus for et resultat. Jeg kommer aldri i verden til å gå over til enkeltvipper igjen! 3D-vipper betyr at man setter tre vipper på sin egen øyevipp, i stedet for én. Vippene er også mye tynnere, men resultatet blir massivt volum – noe jeg absolutt elsker! Har begynt å jobbe med den salongen, og grunnen til det er rett og slett fordi jeg følte de hadde mer å tilby meg. Sjefen er norgesmester i bl.annet akrylnegler, og hvem vil vel ikke gå til den aller beste? 🙂 Min behandling er sponset! 
For en forskjell? Blir helt skamflau av å se førbildene, hahaha!

Dere kan bestille time på telefon 55010194! Jeanette Helen er hun som la vippene på meg, og det er også hun som la akrylneglene mine da jeg var i Oslo. Hun er forbanna rå på det hun driver med, og jeg er så glad for at vi har et samarbeid. Salongen ligger i Laguneparken, i samme bygg som Lefdal og rett på andre siden av McDonalds 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg