FORVENTET KAOS

IMG_9865-2

Nå skal dere høre.. Jeg dro på Flesland to timer før flyet mitt går, fordi jeg forventet massevis med stressa mennesker på vei hjem til jul. Der tok jeg grundig feil. Flyplassen er nesten folketom, og sklei igjennom sikkerhetskontrollen smidigere enn når Justin Bieber prøver å sjekke deg opp. Gleden var derfor stor over det store rekesmørbrødet på SJØ som ventet på meg. Seriøst altså, det er alt for digg. Deilig landbrød med 500gram reker, helt ferske og nypillet noen timer før. Skuffelsen var derfor stor da jeg fant ut at SJØ stengte klokken åtte. Så, da ble det pizza og øl på meg i stedet. Ikke så aller verst det heller.

Nå er jeg på vei hjem til rosenes by, Molde. Vi snakkes derfra i morgen tidlig ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg