FØRSTE SKOLEDAG

At jeg skulle tilbake på skolebenken (les:kjøkkenbenken) så raskt visste jeg lite om for et par måneder siden. Her i denne kroppen trengs det ikke mye vurdering, drøfting eller tenking før jeg tar en avgjørelse. Min spontane side kommer nok aldri til å bli bedre, men for én gangs skyld tok jeg et spontant valg som faktisk kan gjøre fremtidens Julia godt. Å studere er vel aldri negativt?! I dag logget jeg for første gang inn på mine nettstudier i Anvendt Psykologi. Det var først nå det slo meg. Hva faen har jeg gjort? Har jeg tid til dette? Motivasjon?  Lyst? Ork? Alt handler vel om prioriteringer. Jeg må bare tvinge meg selv til å ha lyst, for de 38.500kr som ligger til forfall i nettbanken er ikke penger jeg vil kaste ut av vinduet.

Så her er det bare å ønske seg selv masse lykke til, så får vi satse på at jeg har en master om fem år.

8 kommentarer
    1. Ææææ, gratulerer! Gleder meg til å høre om hvordan det går fremover, spesielt med tanke på at det er nettstudier! Hvordan fungerer det? Kanskje du kunne laget et høyskole vs. nettstudier-innlegg en gang? Klem! <3

      1. Tuuusen takk! <3 Ja, det blir veldig spennende altså 😀 Skal selvfølgelig oppdatere hvordan det går! Stor klem

    2. Å, så kjekt! Psykologi virker utrolig spennende 🙂 Men hva er det du må betale for, visste ikke at dwt kostet penger å ta studie på nett?

    3. Er det din leilighet? Så fint!! Kan jeg spørre hvor stoler og bord er fra? Kanskje du vil gi oss en liten omvisning?

      1. Jaaa! Tusen takk, kan godt ha en omvisning 😀 Litt usikker på hvor det er fra, men skal sjekke opp!! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg