FØRSTE OG SISTE GANG

God morgen! Ny uke, nye muligheter. Denne mandagen kunne ikke egentlig ikke passet inn i en bedre kategori. Jeg har motivasjonen på topp for å gjøre hver dag den aller beste for meg selv. Om noen timer skal jeg til frisøren for å trylle bort etterveksten, det blir så deilig! At noe så lite kan få meg til å føle meg tusen ganger bedre.. Under er noen bilder fra helgen. Fikk faktisk skikkelig høstfølelse av å se på bildene, for et stygt og kaldt lys egentlig? Dette er nok første og siste gang jeg knipser antrekksbilder der, haha!

IMG_0514-2IMG_0723-2IMG_0564-2IMG_0572-2

4 kommentarer
    1. Hei!
      Hvordan er de skoene å buke hvis du skal gå langt? Får du vondt i føttene, siden det ike er noe platå foran? Du har veldig mange fine sko, men nesten alle er uten platå foran! Det er jo veldig pent, men klarer du å gå en hel kveld på byen uten å dø i føttene etterpå? Eller lider du for skjønheten? :p Veldig fin blogg forresten. Keep up the good work!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg