FØRSTE DAG PÅ NYTT KOSTHOLD

Det er mandag, vi er i 2015 og for første gang i livet mitt har jeg satt meg konkrete mål for hvordan jeg vil dette året skal bli. Jeg syns egentlig det er ganske skummelt å sette seg så store mål, for vet jeg at skuffelsen blir utrolig stor om jeg mot formodning ikke skulle klare det. Derfor har jeg valgt å holde hovedmålene for meg selv! Nesten alle iallefall, for ett av punktene er jo å bli i bedre fysisk form. Når Simen fra webcoaching.no sendte meg en mail og spurte om vi skulle jobbe sammen var det som skjebnen. I dag har jeg startet på et splitter nytt kostholds og treningsprogram, og dette er så spennende! I dag har jeg treningsdag, derfor skal jeg ligge på 1750 kalorier sånn cirka, der han har satt opp alle måltidene for meg. Dette er jo beregnet for min vekt, min hverdag og mitt utgangspunkt!  Noen syns kanskje dette er lite, men nå har jo en utdannet person lagt opp matdagen min, og disse tallene er ikke noe jeg finner opp selv 🙂 Jeg skal spise fire måltider om dagen, og alt er tilrettelagt slik at jeg skal få i meg nok proteiner, karbohydrater, fett osv. Under finner dere dagens frokost! Og så noen skrytebilder fra i sommer, da jeg hadde stålkontrol både på treningen og kostholdet. JA jeg vet jeg skriver mye om mat for tiden, men en slik endring er relevant i livet mitt, og da blir det også naturlig å skrive om det 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg