FORSKJELL PÅ FOLK!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

LISA, MARIE and ME ♥

With my babes in Morocco! Jeg trengte et lite throwback som dette nå.. Spesielt etter at jeg bærte tunge matposer med helgemat mens gnagsårene på hælene bare blir vondere og vondere samtidig som jeg trosset Bergensvinden. Men hallo, det er helg! I morgen har vi invitert på middag her hjemme, og det blir en aldri så liten dobbeldate med treretters middag. Åh, jeg føler meg seriøst voksen når jeg skriver det. På tirsdag fyller jeg 23 år, så kanskje jeg faktisk er voksen? For 50 år siden hadde jo den gjennomsnitlige 23 åringen fire barn, stasjonsvogn og giftering på fingeren. Mens jeg såvidt kommer meg igjennom studiene og drar på fylla to ganger i uken. Forskjell på folk ass!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg