FORRIGE UKE VIA TELEFONEN

ANNONSE: Affiliatelinker og sponset opphold på Vestlia

BLUSEHER / BUKSEHER

Klar for siste middag på Vestlia. Får helt vann i munnen av å tenke på all den gode maten vi spiste! Høsten må jo være den beste tiden av året for mat??

TRENINGSGENSER HER (hadde også på meg matchende tights, link her). Begge deler er på -30%!

Oooog klar for siste frokost på Vestlia. Er det bare meg, eller ser jeg litt ut som en flue på dette bildet?

Fine hester ♥ Jeg syns det er noen utrolig vakre dyr som jeg kan se på i evigheter. Så elegant og majestetiske. Samtidig er jeg livredd for de, så jeg foretrekker å beundre de med et gjerde i mellom.

Kantarellsuppe in the making! Dette må være den BESTE suppen jeg har laget i mitt liv. Oppskriften ligger under “recipes” på instagramen min ♥ Jeg har også vært avhengig av Side om Side, og sett alle syv sesongene på under to uker? Hva gjør jeg egentlig med livet mitt?? 🙁

Jeg tittet innom REGN (til de som lurer er jeg fremdeles en av eierne, bare ikke involvert i den daglige driften!). Det er så mange fine høstnyheter i butikken nå, vil kjøpe alt! Anbefaler å stikke innom Strandgaten 66 om du er i Bergen 😀

KNITHER / GENSERHER (-25%!) / BELTE – HERBUKSEHER

Et av forrige ukes antrekk! Elsker basen fra Nelly forresten, der genseren min er fra. Har den samme i typ alle fargene, og bruker de hele tiden! Overraskende god kvalitet også, og holder seg fin vask etter vask uten å nuppe. Et lite tips om du vil ha god base som ikke koster skjorta.

Frokosten min på fredag. Skulle egentlig på butikken for å handle inn knekkebrød, egg og det jeg egentlig bruker å spise til frokost. Men, så hadde Rema skalldyr og jeg ble solgt på under ett sekund. Elsker krabbe ♥♥♥♥ Syns faktisk den smakte overraskende godt til å ikke være “helt fersk”.

Bonusdatter sin flettekunst ♥ Hun er helt RÅ på å flette, og er generelt utrolig kreativ! På lørdag kjøpte hun for eksempel en kjole til meg på fretex som hun tenkte å sy om med symaskinen sin. Så utrolig søt og flink ♥ Da jeg var på hennes alder kunne jeg såvidt kle på meg selv, så jeg er veldig imponert!

Kloke ord fra instagram! Følg profilen “houseofleaders” om du vil ha daglig påfyll med motivasjon 💪🏼

Prepper gårsdagens søndagsmiddag! Hadde middagsbesøk av et vennepar og barna deres, noe som var utrolig koselig. Burde bli en tradisjon! Jeg lagde viltgryte (oppskrift her), som utrolig nok falt i smak hos barna også. Lagde vel og merke en egen kjele til de uten soppen, løken og de andre skumle grønnsakene i. Noe for enhver smak altså 😉

Akkurat nå! Dobbel dose energi trengs denne mandagen. Sitter på Tower i Bergen, og vurderer om jeg skal ha fast kontorplass her da planen min er å være endel i Bergen fremover.

Planen for denne mandagen er egentlig bare å bli ferdig med to-do listen min så fort som mulig. Det er utrolig kaldt ute i dag, så det frister mest å bare komme seg hjem, tenne i peisen og komme seg i joggisen. Det får bli dagens motivasjon!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg