FORRAN KAMERA

God kveld fra en veldig sliten Julia! Halsen er så sår at jeg såvidt klarer å prate, men sånn er det når man går for tynt kledd. Haaallo, jeg kom til Oslo i håp om tropenatt og hetebølge. Har verken med meg skjerf, noe særlig til jakker eller tykke klær. Haha! I dag har jeg vært på en supermorsom video/photoshoot i samarbeid med Dorco Shai. Gleder meg skikkelig til kampanjen kommer ut og jeg kan vise dere resultatet, har en god følelse 😀 Sjeldent jeg er fornøyd etter en filmshoot siden jeg føler meg så ubekvem. I dag derimot satt alt som det skulle og jeg følte meg naturlig forran kamera. Helt sikkert fordi vi hadde det så gøy på set! Her har du noen behind the scenes bilder:

IMG_3800-2IMG_3829-2IMG_3833-2IMG_3843-2IMG_3876-2IMG_3897-2
Kjolen min finner du her! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAAlle bildene er tatt av Glenn 😀

9 kommentarer

Siste innlegg