FØRPREMIERE: THE HUNGER GAMES 2

God natt dere! Har vært en veldig travel dag, så kom meg ikke hjem før nå. Tidligere i kveld ble vi invitert på førpremieren til The Hunger Games 2 – Catching Fire av Nordisk Film. Tre skuespillere fra filmen kom også for å dele denne kvelden med oss, noe jeg syns var utroooolig kult! Ikke hver dag man får se skikkelige kjendiser altså 😀 Jeg har sett første filmen og syns den var kjempebra, og toeren kan jeg ikke klage på heller! Alt i alt veldig fornøyd. Jeg dro sammen med Andrea, June og Aleksander.
Utenfor salen var det stappfullt med gale fans som ventet på at skuespillerne skulle komme. Litt av et syn!
Her sitter de på scenen og blir intervjuet av Marion Ravn. Tusen takk til Nordisk film for invitasjonene, det var veldig hyggelig 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg