FØRJULSPREMIERE AV JOY MED FINE LESERE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er en seriejente – uten tvil. Det skal endel til for at jeg ikke mister interessen midt i en film, og tar frem mobilen i stedet. Ofte er selfies på instagram og halvtørre statuser på facebook mye mer spennende enn selve filmen. Jeg var derfor veldig spent på hvordan jeg kom til å like filmen Joy.

På torsdag møtte jeg opp på Bergen Kino for å møte konkurransevinnerne fra dette innlegget. Først og fremst; herlighet for noen søte jenter! Kunne virkelig ønske vi hadde mer tid så jeg fikk bli enda bedre kjent med de ♥ Vi ble ført ned i en privat, helt ny kinosal før det var på tide å snurre film. Joy handler om en hardtarbeidende alenemor som gjør alt for å få endene til å møtes. Med merkelige familiemedlemmer på alle kanter er hun på randen til et sammenbrudd. Likevel står hun på og gjør alt for å lykkes, selv om motgangen er stor.

For å røpe for mye vil jeg ikke fortelle mer om selve hendelsene i filmen, men kort sagt er dette den beste filmen jeg har sett på lenge. Ikke fordi den var fylt med ekstraordinære Hollywood-effekter, men fordi den viser et realistisk bilde på hvordan det kan være å starte opp egen bedrift. Jeg satt igjen med en indre gnist og et pågangsmot uten like etter filmen var ferdig. At filmen er basert på en sann historie var alfa omega for meg personlig. Det viser seg at hardt arbeid lønner seg. Jeg anbefaler den virkelig til alle som har en gründer i magen, eller trenger litt ekstra motivasjon i hverdagen. En ting verdt å nevne er forresten at filmen har fått hele to Golden Globe nominasjoner!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAAlle de fine jentene jeg var på kino med ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERABaconcrisp er en obligatorisk del av kinoopplevelsen, er du ikke enig?

Konkurranse: vinn kinobilletter til JOY, pluss litt til!

I samarbeid med FOX har jeg nå fått muligheten til å ha en aldri så liten konkurranse! I tillegg til kinobilletter til JOY som kan bruker over hele landet, kan du også vinne alpakkasjal fra Spinnerigården. Dette er en film du både kan se med gode venninner, et familiemedlem eller kjæresten. Jeg garanterer en good feeling og massevis av motivasjon for det nye året etter du har sett JOY! Den store premieren er 25. desember, og kino er jo en superhyggelig romjulsaktivitet 🙂

Filmtraileren finner du her!

For å delta i konkurransen trenger du bare å legge igjen en kommentar, husk mailadressen din slik at jeg kan kontakte de som vinner ♥

31 kommentarer

Siste innlegg