FORHOLDSPRAT OG HJEM TIL JUL

ANNONSE – Affiliatelinker

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER / SUNNIESHER

Ah, for en rolig og deilig morgen. Sitter enda med min faste cardigan som jeg bor i om dagen, samt de styggfine tøflene fra Sheppherd som jeg aldri ville byttet ut med noe. Jeg er fremdeles i Bergen, og dette er faktisk første gang jeg har vært her så lenge. I overkant av to uker, for å være helt presis. Det er jo litt sånn med avstandsforhold, at man ikke alltid rekker å lande helt før den ene parten må reise igjen. Da blir man jo ikke ordentlig kjent, sånn helt på ekte. Å være endel av hverdagen til noen nærmest 24/7 i et par uker er noe helt annet. Da går det liksom forholdet til himmelen eller helvete. Heldigvis virker det som om ingen av oss får nok, så på den fronten av hverdagen skinner solen som aldri før 😉

Ellers sitter jeg å ser på flybilletter til Molde i julen. I år, som i fjor, og året før er jeg alt for sent ute med å bestille. Selvfølgelig skal én vei fra Bergen-Molde koste 5000kr liksom:) Hadde egentlig tenkt å fly hjem den 22. desember, men siden billettene enten er utsolgt eller koster flesk så ser det ut til at jeg må dra hjem så tidlig som 18.! Det er kanskje bare deilig med noen ekstra dager med familien, så kanskje det er til det beste.

2 kommentarer
      1. Ikke med det første, men kommer nok til å være her mye 😀 Skal bli flinkere til å oppdatere rundt livet mitt her!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg