forberedelser

Hei og hopp fra den snart eksamensklare Julia! Hahah, bare tulla. Er ikke litt klar engang. Jeg leser og leser, men hvor mye som sitter igjen er et annet spørsmål. I dag er dagen der jeg heller gleder meg til å komme hjem igjen til Oslo, så jeg sitter bare å tenker på hvordan jeg skal strukturere morgendagen. Dra fra Gardermoen, hente Zara, komme hjem, vaske, jobbe, pakke ut, jobbe, kanskje ut å nyte solen litt – dere skjønner? Er liksom litt mer spennende å tenke på det, enn hva som skjedde i historien for mange herrens år siden. Jeg har altså historieeksamen i dag. Muntlig. Den er klokken fem. Wæææ! Det skal bli godt å bli ferdig da, det er sikkert og visst.  Har også brukt cirka en halvtime på å lage en “klar-til-eksamen” liste på spotify. Dro egentlig bare inn sanger jeg er dritlei av, så det var en halvtime av livet mitt jeg aldri får igjen. Nei, nå må jeg slutte å surre rundt å faktisk forberede meg. Tenkte bare å titte innom for å si hei! Ønsk meg lykke til da. Har dere noen tips til hva jeg MÅ kunne?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg