FORBEREDELSER TIL BURSDAGSHELG

LET´S CELEBRATE! 🎉🎉

Hei og god tirsdagsmorgen! ♥ Først og fremst, tusen takk for alle fine meldinger på innlegget i går. Jeg har mye å tenke på i tiden som kommer, og det føles deilig at jeg kan ta dere med i denne prosessen i livet.

Apropos livet. Jeg har bursdag i helgen, og fyller hele 27 år. Tidligere ville jeg nok stresset over at jeg er nærmere 30 enn 20, men alder er faktisk bare et tall. Og 27 er virkelig ingen alder! At samfunnet har skapt et press for at man burde være på et viss sted i livet innen en viss alder er bare tull. Man lever faktisk kun én gang, og det er kun du som vet når du er klar for livets forskjellige kapittel. Det viktigste er å nyte reisen ♥

  

SUMO ♥

Jeg har invitert mine nærmeste venner til Bergen for en skikkelig bursdagshelg. Føler meg så utrolig heldig som har så gode mennesker i livet mitt som tar seg tid til å komme hele veien for å feire meg. Det betyr enormt mye. Vi har en helg med mye kos i vente, men høydepunktet blir nok lørdagskvelden som skal feires på Sumo. Det har jo vært min favorittrestaurant siden 2014 😀 Elsker alt fra maten, til lokalene, til stemningen og servicen. Alt er bare 10/10! I mean, bare se på bildene over. Mmmmmm 😋

Nå skal jeg sitte her å glede meg til helgen litt. Neida, jeg skal starte dagen å komme meg inn i dusjen. Håper de neste dagene flyr avgårde, og at helgen kommer fort!

2 kommentarer
    1. SÅ sant! Vi må ikke følge en forbanna MAL! A4 livet er ikke for alle! Man kan ha et minst like godt liv uten det! Og, ja, 27 er ungt, fine deg! Alder betyr ingenting uansett! Så gøy med bursdagsfeiring i helgen da! Wiii! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg