FORANDRING I BLOGGVERDENEN

Hei og god 1. juledag! Dette er jo dagen der man skal slappe maksimalt av, og det har jeg gjort også. Jeg satt å mimret fra gamledager, da topplisten så litt annerledes ut enn den gjorde nå. Så kom jeg til å tenke “hmm, hvordan så bloggerne på topplisten ut i 2011?” Jeg syns det er ekstremt morsomt å se før/etter bilder av folk skjønner dere, for jeg vet selv hvor mye jeg har forandret meg på noen år!
Sophie Elise før og nå. Jeg syns hun har blitt såååå babe nå! En skikkelig sexbomb 😀 Hihi.  
Tcmn før og nå, syns kanskje hun er en av de med den største forandringen? 
Andrea før og nå. Åååå se så søt hun var i 2011 da ♥ Haha! Husket jeg syns hun var sååå skjønn da hun kom opp på topplisten.   
Ida før og nå. Hun var faktisk like pen da som hun er nå, og det syns jeg er urettferdig… Haha!
Må nesten få med et bilde av meg også da. Litt forandring er det vel? Hvem syns dere har forandret seg mest?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg