FØR STORMEN

(Inneholder annonselenker)
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
KjoleHER / Sko – By Malene Birger (i hvit her og svart her) / Veske – Balenciaga

I mange dager har vi vært superheldig med ferieværet her i Molde. Det har vært glovarmt med strålende sol, selvom det egentlig har vært meldt regn. Nå ser det ut til å skifte, for skyene har samlet seg over byen og det ligger torden på kysen. Jeg elsker når det lyner, smeller i himmelen og regnet som kommer etter det hele. Det er så koselig, og gir meg faktisk en skikkelig indre ro. I kveld er derfor planene enkle – ligge på sofaen å se på en film. I dag er nest siste kvelden her hjemme, noe jeg faktisk syns er ganske trist. Ofte så blir det liksom “nok” Molde etter en ukes tid, men denne gangen kunne jeg faktisk tenkt meg å være bare litt til. Det frister jo ikke akkurat å dra tilbake til Bergen når jeg ser snaps om hvordan været er der. Her snakker vi pissregn og temperaturer som tilsier at det er oktober og ikke midt i sommerferien.

I går så jeg forresten “how to be single”, og det er en komedie jeg anbefaler på det sterkeste! Både jeg, Christoffer og broren min lo flere ganger og syns den var veldig underholdene. Egentlig er ikke komedier min type filmer i det hele tatt, siden jeg alltid syns handlingene blir for dumme og forutsigbare, men denne filmen likte jeg 😀

Ellers ønsker jeg alle en fin kveld! Klem fra værentusiast og filmanmelder Julia.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg